Sedam decenija rasta i razvoja
Preduzeće AD «PODUNAVLJE» sa sedištem u ul. Jugoslovenske armije 42, Bačka Palanka je osnovano 1953.g. od kada prolazi kroz sve oblike organizovanja društvene svojine, sve do 2002.g., kada se transformiše u Akcionarsko Društvo sa odnosom 70% kapitala Konzorcijuma 30% učešća radnika (mali akcionari).
Kao društveno preduzeće „Podunavlje“ je u novembru 2002.g. ušlo u privatizaciju sa 160 zaposlenih i 17 aktivnih maloprodajnih objekata. Proces privatizacije, otplata kupoprodajne cene je završena 2006.g. da bi danas AD „PODUNAVLJE“ poslovalo sa preko 140 maloprodajna objekta, sa preko 800 zaposlenih u radnom odnosu u „Podunavlju“, a kroz franšizne ugovore vezuje za sebe ukupno 900 zaposlenih. Naše maloprodajne objekte možete naći od severa Bačke pa sve do Kragujevca, sa dva distributivna centra u Bačkoj Palanci i Kovinu.
Počev od predprivatizacione 2001.g. do danas, odnosno, zaključno sa 2024.g. AD „PODUNAVLJE“ je povećalo ukupan godišnji prihod za 14 puta, a trend razvoja se nastavlja do danas. Bez obzira na ekonomsku krizu koja i dalje opterećuje tržišno poslovanje, AD „PODUNAVLJE“ i dalje ima ambiciju da širi svoju maloprodajnu mrežu, zapošljava nove radnike i time znatno doprinese smanjenju broja nezaposlenih u lokalnim sredinama u kojima posluje.
Od 2011. godine, AD PODUNAVLJE osniva, sa jos 13 partnerskih firmi, DTL DOO Beograd (Domaći trgovački lanac). Zajednička firma je nastala iz potrebe objedinjenja nabavke , strateškog povezivanja, pre svega sa domaćim proizvođačima koji razumeju značaj razvoja regionalnih maloprodaja.
Nagrade i priznanja
CompanyWall Business
PKS
Firma od poverenja
FTN - RPK Novi Sad Media Invent
Osnovni ciljevi osnivanja DTL
• Razvoj sopstvene robne marke;
• Zajednički uvoz;
• Jedinstveni marketinški nastup;
• Razvoj IT programa;
• Bilateralna i multilateralna edukacija i komunikacija.
Do danas a i ubuduce, ovi strateški ciljevi su predmet zajedničkog rada osnivača. Sa preko 650 maloprodajnih objekata i 5.000 zaposlenih, DTL predstavlja velikog učesnika na maloprodajnom tržištu Republike Srbije i značajno doprinosi razvoju socijalnih programa, smanjenju nezaposlenosti u lokalnim sredinama kao i podizanju svesti o domaćem sektoru proizvodnje i društvenim vrednostima.
Razvoj IT programa
Loyalty sistem
AD „PODUNAVLJE“ posebnu pažnju poklanja razvoju IT programa koji u složenim sistemima maloprodaje omogućava brzu razmenu informacja, kao preduslov uspešnog poslovanja.
Već 10 godina, AD „PODUNAVLJE“ svake godine šalje svoje zaposlene na stručne seminare na kojima osim edukativnih saznanja, zaposleni imaju priliku da upoznaju našu zemlju i zemlje okruženja.
2017. godine AD „PODUNAVLJE“ uvodi i sopstveni Loyalty sistem koji je za kratko vreme stekao 53.000 korisnika, što samo po sebi govori o uspešnosti i važnosti ovog projekta.
Kroz Loyalty program se obezbeđuje dodatna ponuda sa posebnim cenama i pogodnostima za korsnike Loyalty kartice. U razvoju Loyalty programa, PODUNAVLJE će uvoditi nove vrste pogodnosti za potrošače, tako da ce kartica pružati sijaset novih usluga i pogodnosti. U prethodnih 65. godina, a naročito u današnje vreme, AD „PODUNAVLJE“ je kroz donatorsku pomoć podržala više humanitarnih projekata sa težnjom da se ovakav vid pomoći nastavi i u budućnosti i da se kroz njega pomažu lokalne zajednice širom Srbije