O nama

Istorijat AD Podunavlje

Preduzeće AD «PODUNAVLJE» sa sedištem u ul. Jugoslovenske armije 42, Bačka Palanka je osnovano 1953.g. od kada prolazi kroz sve oblike organizovanja društvene svojine, sve do 2002.g., kada se transformiše u Akcionarsko Društvo sa odnosom 70% kapitala Konzorcijuma 30% učešća radnika (mali akcionari).

Kao društveno preduzeće „Podunavlje“ je u novembru 2002.g. ušlo u privatizaciju sa 160 zaposlenih i 17 aktivnih maloprodajnih objekata. Proces privatizacije, otplata kupoprodajne cene je završena 2006.g. da bi danas AD „PODUNAVLJE“ poslovalo sa 125 maloprodajna objekta, sa preko 800 zaposlenih u radnom odnosu u „Podunavlju“, a kroz franšizne ugovore vezuje za sebe ukupno 900 zaposlenih. Naše maloprodajne objekte možete naći od severa Bačke pa sve do Kragujevca, sa dva distributivna centra u Bačkoj Palanci i Kovinu.

Počev od predprivatizacione 2001.g. do danas, odnosno, zaključno sa 2009.g. AD „PODUNAVLJE“ je povećalo ukupan godišnji prihod za 14 puta, a trend razvoja se nastavlja do danas. Bez obzira na ekonomsku krizu koja i dalje opterećuje tržišno poslovanje, AD „PODUNAVLJE“ i dalje ima ambiciju da širi svoju maloprodajnu mrežu, zapošljava nove radnike i time znatno doprinese smanjenju broja nezaposlenih u lokalnim sredinama u kojima posluje.

Od 2011. godine, AD PODUNAVLJE osniva, sa jos 13 partnerskih firmi, DTL DOO Beograd (Domaći trgovački lanac). Zajednička firma je nastala iz potrebe objedinjenja nabavke , strateškog povezivanja, pre svega sa domaćim proizvođačima koji razumeju značaj razvoja regionalnih maloprodaja.

0
+
Artikala
0
Godina iskustva
0
Prodavnica
0
+
Zaposlenih

Osnovni ciljevi osnivanja DTL

  • uspostavljanje fer i partnerskih odnosa sa dobavljačima,
  • razvoj sopstvene robne marke,
  • zajednički uvoz,
  • jedinstveni marketinški nastup,
  • razvoj IT programa,
  • bilateralna i multilateralna edukacija i komunikacija.

Do danas a i ubuduce, ovi strateški ciljevi su predmet zajedničkog rada osnivača. Sa preko 650 maloprodajnih objekata i 5.000 zaposlenih, DTL predstavlja velikog učesnika na maloprodajnom tržištu Republike Srbije i značajno doprinosi razvoju socijalnih programa, smanjenju nezaposlenosti u lokalnim sredinama kao i podizanju svesti o domaćem sektoru proizvodnje i društvenim vrednostima.

Razvoj IT programa - Loyalty sistem

AD „PODUNAVLJE“ posebnu pažnju poklanja razvoju IT programa koji u složenim sistemima maloprodaje omogućava brzu razmenu informacja, kao preduslov uspešnog poslovanja.

Već 10 godina, AD „PODUNAVLJE“ svake godine šalje svoje zaposlene na stručne seminare na kojima osim edukativnih saznanja, zaposleni imaju priliku da upoznaju našu zemlju i zemlje okruženja.

2017. godine AD „PODUNAVLJE“ uvodi i sopstveni Loyalty sistem koji je za kratko vreme stekao 53.000 korisnika, što samo po sebi govori o uspešnosti i važnosti ovog projekta.

Kroz Loyalty program se obezbeđuje dodatna ponuda sa posebnim cenama i pogodnostima za korsnike Loyalty kartice. U razvoju Loyalty programa, PODUNAVLJE će uvoditi nove vrste pogodnosti za potrošače, tako da ce kartica pružati sijaset novih usluga i pogodnosti. U prethodnih 65. godina, a naročito u današnje vreme, AD „PODUNAVLJE“ je kroz donatorsku pomoć podržala više humanitarnih projekata sa težnjom da se ovakav vid pomoći nastavi i u budućnosti i da se kroz njega pomažu lokalne zajednice širom Srbije.

Preko 67 godina Vama na usluzi!

AD PODUNAVLJE ovim putem želi da se zahvali svim vernim potrošačima koji su bili sa nama u prethodnih 65. godina i da im obeća da ćemo nastojati da kvalitetnom uslugom, širokim asortimanom i pristupačnim cenama zadovoljimo sve njihove potrebe.

Nagrade i priznanja

Firma od poverenja

Sertifikat “Firma od poverenja”

PKS

Za značajna privredna ostvarenja u Vojvodini.

FTN - RPK Novi Sad - Media Invent

Nagrada “Kapetan Miša Anastasijević”

CompanyWall Business 2021

Sertifikat bonitetne ocene za 2021. godinu